Rejestr VAT wystawia dokumenty sprzedaży oraz rejestruje dokumenty zakupu podlegające ustawie o podatku od towarów i usług. Tworzy zestawienia oraz deklaracje VAT‑7 potrzebne do rozliczenia podatku VAT.
Zakres danych objętych systemem
- Dokumenty sprzedaży, zakupu
- Kontrahenci
- Umowy służące do cyklicznego wystawiania dokumentów sprzedaży
- Deklaracje VAT-7
Wydruki i zestawienia
- Rejestr sprzedaży
- Zestawienie sprzedaży
- Rejestr zakupów
- Zestawienie zakupów
- Deklaracja VAT‑7
Funkcjonalności systemu
- Wystawianie i drukowanie dokumentów sprzedaży
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedaży
- Przesyłanie dokumentów sprzedaży na drukarkę fiskalną (drukowanie paragonu fiskalnego)
- Rejestrowanie dokumentów zakupów
- Rejestrowanie korekt dokumentów zakupów
- Prowadzenie bazy kontrahentów
- Automatyczne tworzenie numerów dokumentów sprzedaży na podstawie szablonu określonego przez użytkownika
- Prowadzenie bazy umów służących do automatycznego, cyklicznego wystawiania dokumentów sprzedaży
- Tworzenie i drukowanie rejestru sprzedaży
- Tworzenie i drukowanie rejestru zakupów
- Zestawienia sprzedaży z podsumowaniami
- Zestawienia zakupów z podsumowaniami
- Tworzenie i drukowanie deklaracji VAT‑7