System transmisji obrad
Szanowni Państwo
Zapraszam do zapoznania się z ofertą systemu transmisji obrad w czasie rzeczywistym zintegrowanego z BIP, oraz systemem elektronicznego głosowania i wspomagania pracy biura rady. System może być wykorzystywany dodatkowo np. do transmitowania wyborów, konferencji prasowych, posiedzeń komisji, wydarzeń kulturalnych, sportowych i innych. Archiwum transmisji tworzone jest automatycznie, a integracja systemu Rada365 pozwala znacznie usprawnić pracę biura rady.
Kluczowe cechy systemu transmisji:
- zastosowanie kamery z dookólnym polem widzenia VR360 lub kamery podstawowej z obiektywem szerokokątnym,
- transmisja w czasie rzeczywistym nawet do kilku tysięcy widzów,
- automatyczna archiwizacja nagrań i udostępnienie na stronie internetowej,
- tworzenie kopii zapasowej transmisji w przypadku awarii łącza internetowego,
- wysoka jakość obrazu – Full HD,
- dedykowana strona internetowa dla systemu transmisji kompatybilna z urządzeniami mobilnymi – możliwość oglądania transmisji oraz nagrań archiwalnych na przeglądarce internetowej smartfonów oraz w aplikacji mobilnej,
- możliwość integracji ze stroną internetową i Biuletynem Informacji Publicznej,
- pomoc techniczna i opieka serwisowa.
- system zgodny z regulacjami prawnymi dotyczącymi publikowania informacji publicznej (lista przepisów w dalszej części oferty).
Kluczowe cechy systemu głosowania i obsługi rady:
- elektroniczne dostarczanie dokumentów dla radnych, w tym projektów uchwał,
- przygotowanie porządku sesji wraz z planowanymi głosowaniami z funkcją wyświetlania na rzutniku,
- powiadamianie radnych o terminach sesji poprzez e-mail i SMS,
- obsługa elektronicznego głosowania za pomocą komputera, laptopa, tabletu lub smartfona,
- zautomatyzowany proces przygotowania protokołu z sesji zawierającego imienny wykaz głosowań,
- integracja ze stroną internetową oraz BIP – publikowanie z zachowaniem metryczki informacji publicznej,
- powiązanie porządku sesji z funkcją transmisji obrad,
- oprogramowanie dostępne jest w chmurze obliczeniowej i obsługiwane w przeglądarce internetowej,
- system jest zabezpieczony poprzez certyfikowane połączenie szyfrowane SSL i jest zgodny z wymaganiami prawnymi dla rejestrów publicznych
- nie wymaga instalacji na komputerach i działa responsywnie, również na urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym
- pomoc techniczna i opieka serwisowa.
Jak działa system Rada365:
- W panelu zarządzania wprowadzane są konta dla radnych następnie termin kolejnej sesji oraz materiały dla radnych w postaci elektronicznej,
- Radni zostają powiadomieni poprzez email lub sms o terminie kolejnej sesji wraz z dostępem do porządku obrad i przygotowanych materiałów,
- Podczas posiedzenia zostaje sprawdzona obecność radnych, która zostaje odzwierciedlona w systemie uprawniając obecnych radnych do uczestniczenia w elektronicznych głosowaniach,
- Radni głosują elektronicznie poprzez dowolne urządzenie posiadające dostęp do Internetu oraz przeglądarkę internetową – laptop, tablet lub smartfon,
- Aktualny punkt posiedzenia jest dostępny na obrazie z transmisji oraz na ekranie z rzutnika,
- Wyniki jawnych głosowań są wyświetlane po zakończeniu każdego głosowania,
- Po zakończeniu posiedzenia generowany jest automatycznie protokół z obrad zawierający odnośniki do poszczególnych części nagrania z transmisji – np. punkt porządku obrad dotyczący dyskusji umożliwi odtworzenie nagrania z sesji w tym wybranym momencie,
- Protokół, porządek obrad wraz z projektami uchwał oraz nagranie są eksportowane do strony internetowej lub BIP w formie publikacji informacji publicznej zawierającej wymagana metryczkę
Nasze atuty:
- organizacja szkoleń w siedzibie klienta dla pracowników z zakresu zarządzania treścią serwisów internetowych oraz merytoryczne wsparcie w zakresie e-Administracji (BIP, ePUAP, Profil Zaufany) poprzez organizowanie szkoleń z zakresu: polityki bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych, prawidłowego prowadzenia BIP (przeszkoliliśmy już ponad 1000 pracowników JST i innych instytucji)
- oferowane aplikacje są zintegrowane z usługami publicznymi: Profilem Zaufanym oraz ePUAP
- aplikacja mobilna naszego autorstwa zintegrowana z systemem CMS (w tym z BIP) otrzymała nagrodę „Laur Eksperta”. To jeden z najbardziej znanych ogólnopolskich konkursów i programów doradztwa konsumenckiego, którego celem jest wyróżnianie najlepszych produktów, marek i usług dostępnych na polskim rynku.
- 16 lat doświadczenia w realizowaniu dużych projektów informatycznych:
- Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej (Powiat opolski wraz 14 partnerami JST)
- Regionalny Biuletyn Informacji Publicznej Województwa Kujawsko Pomorskiego (Urząd Marszałkowski wraz z ponad 100 partnerów JST)
- Portal internetowy wraz ze zintegrowanym BIP w ramach systemu informatycznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Portal Miasta Przemyśl
- Ponad 400 wdrożeń serwisów www i BIP dla JST, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, uczelni wyższych (np. Uniwersytet Wrocławski i Opolski, Akademia Muzyczna we Wrocławiu, PMWSZ Opole, PMWSZ Włocławek i inne)
- udzielamy zawsze gwarancji na prawidłowe działanie naszych aplikacji w całym okresie umowy terminowej
- oprogramowanie jako usługa w formie SaaS z zapewnieniem zgodności oprogramowania ze zmieniającymi się przepisami
- certyfikat zgodności oprogramowania ze standardami w tym WCAG 2.0 – system posiada unikalne narzędzie weryfikacji przygotowanej treści przed publikacją i potwierdzenie jej zgodności wymaganiami dla osób niedowidzących
- stosowanie unikalnej usługi elektronicznego lektora czytającego teksty na stronie www – bez limitu odsłuchań
- autorski system zarządzania treścią stron www (system CMS) umożliwiający pełną skalowalność i bezpieczeństwo – łatwy w obsłudze, możliwość rozbudowy o dedykowane usługi
- z naszych rozwiązań korzysta ponad 80% samorządów w regionie opolskim (w tym Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego), obsługujemy BIP m. in. Uniwersytetu Opolskiego oraz Uniwersytetu Wrocławski
- zapewniamy narzędzia integracji z systemami SOD, EBO
- firma posiada ubezpieczenie działalności gospodarczej dla bezpieczeństwa klientów
- zapewniamy profesjonalne centrum danych na terenie RP, gdzie przechowujemy i przetwarzamy dane naszych Klientów – ma najwyższy w kraju współczynnik dla Data Center – Tier 3+.
- Nasze usługi świadczymy w oparciu o pierwszą polską publiczną chmurę z certyfikatem bezpieczeństwa ISO 27001 oraz certyfikatem CSA STAR (dostępność́ na poziomie 99,96%)
- Ekstremalne bezpieczeństwo – dane są replikowane do kilku węzłów sieci, co eliminuje ryzyko utraty danych, a rozproszenie ich na wiele nośników eliminuje ryzyko utraty kontroli nad danymi. Kopie zapasowe są wykonywane do osobnego centrum danych.
- System SkyCMS, na którym funkcjonują serwisy internetowe oraz Biuletyny Informacji Publicznej spełnia wymagania:
- Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- Ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz niektórych innych ustaw,
- Ustawy z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych – w zakresie obowiązku zapewnienia w kierowanych jednostkach prawidłowo funkcjonującej kontroli zarządczej,
- Ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw,
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 listopada 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej